La Unió de Consumidors valora positivament la reversió de les ITV
La recuperació per part de la Generalitat Valenciana d’aquests serveis permetrà una major supervisió de la prestació d’aquests, així com un millor seguiment de les possibles deficiències que es puguen detectar i sobretot que es prioritzen els drets de les persones consumidores i usuàries d’aquests serveis, la qualitat i l’eficiència.
La major part de les queixes i reclamacions estan relacionades amb les esperes, la falta d’informació, l’elevat cost d’aquestes i els diversos criteris que s’apliquen en el resultat de les inspeccions.
Vicente Inglada, secretari general de la Unió de Consumidors de la Comunitat Valenciana espera que aquesta mesura supose la participació de les entitats socials en l’organisme que es cree a fi d’aportar millores i solucions a les incidències que es puguen produir, fomentant la participació, qualitat i transparència d’aquest servei.