Trobades informatives de ConsumES : Reclamacions davant el Consorci
DATA i HORA:
Dimarts, 26 de novembre de 2024 a les 11.00 hores.
LLOC:
Canal de Youtube de ConsumES
Coneix els programa d’activitats informatives en línia amb una matèria d’especial interés i actualitat com és el procediment de reclamació davant el Consorci de Compensació d’Assegurances en supòsits de riscos extraordinaris.
Quins formularis has d’utilitzar, on i com presentar la teua sol·licitud, quina documentació has d’adjuntar, com discutir la valoració dels perits del Consorci, són aspectes que interessa conéixer si has patit danys coberts per una pòlissa d’assegurances i concorren circumstàncies extraordinàries, i que seran exposats pel lletrat Miguel Torres Jack, especialitzat en l’àmbit de reclamacions en matèria d’assegurances.
Pots connectar-te en directe al canal YouTube de ConsumES. El format d’aquestes activitats consisteix en una exposició breu i molt accessible per part d’un/una expert/a en la matèria qui podrà resoldre els dubtes que els plantegen els espectadors.